Find det abonnement, som passer til dit behov

  • Vi sender al vores post som Quickbreve. Er abonnementskortet ikke modtaget inden for 10 dage, så kontakt os på salg@q-park.dk, så vi kan sende dig et nyt.
  • Virker dit abonnementskort ikke, eller er det blevet væk, så send en mail til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer.

  • Vil du opsige dit abonnement, skal en skriftlig opsigelse sendes til salg@q-park.dk. Oplys dit kunde- eller kortnummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om dette.

    OBS! Vi gør opmærksom på, at din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsperiode. Opsigelsen skal senest ske løbende måned + 30 dage før din faktureringsperiode. Se opsigelsesperiode herunder: 

    • Månedsvis afregning: Løbende måned plus en måned.
    • Kvartalsvis afregning: Opsigelsesdato den 31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.
    • Halvårlig afregning. Opsigelsesdato den 30. juni og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før. 
    • Årlig afregning: Opsigelsesdato den 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.

     

  • Find alle vores abonnementer på denne side eller vælg dit parkeringsanlæg her.

Har du spørgsmål?
Du kan kontakte os mandag - fredag på telefon 7025 7212.
Eller find os her:
arrow