Kontrolafgifter

Hvorfor har jeg fået en kontrolafgift?

Du kan finde din forklaring her. 

Er du ikke enig?
Så kan du komme videre til vores klageformular.








Klagevejledning

Hvornår giver det mening at klage?
Ved du allerede nu, at du har fået en P-afgift på grund af en fejl, du har begået, da du parkerede bilen? Så nytter det desværre ikke at klage hverken på telefon eller via vores klageformular. Vi kan beklageligvis ikke annullere afgifter, som er korrekt pålagt.

Hvis du blot har spørgsmål til en kontrolafgift – hvis du fx gerne vil se vores billeddokumentation eller lignende - skal du bruge denne formular

 

Sådan bruger du klageformularen

Find dit årsagsnummer på afgiften
Det står øverst på din afgift lige under afgiftsnummeret. 

Der er 12 forskellige overtrædelser af reglerne (årsager), som udløser en kontrolafgift. 

Find det samme nummer i listen herunder
Så får du en forklaring på, hvorfor du har modtaget en kontrolafgift. 

Er du ikke enig?
Hvis du alligevel mener, at du har modtaget din kontrolafgift uberettiget, kan du komme videre til vores klageformular ved at klikke på Fortsæt.

Alternativt kan du vælge at indsende en skriftlig klage via post til Q-Park. Du finder adressen her.

BEMÆRK: Grundet GDPR er det kun føreren af det køretøj, som har modtaget kontrolafgiften, som kan klage over den.
Klager fra tredjemand behandles kun ved fremsendelse af en gyldig, skriftlig fuldmagt fra føreren af køretøjet.

Drejer din klage sig om en kontrolafgift fra Odense Banegård Center, skal du IKKE benytte klageformularen men i stedet kontakte Q-Park Salgssupport på telefon 7025 7212.

Se, hvordan vi behandler personoplysninger på www.q-park.dk/privacy

arrow