Skræddersyede løsninger til din parkeringsplads

  • Har du brug for effektiv opsyn på din P-plads?

  • Vil du tage betaling for parkering, udstede P-tilladelser eller bare sikre, at bilerne er parkeret i de markerede båse?

  • Skal dine parkeringspladser til medarbejdere og gæster være ledige, er der rift om pladserne ved boligforeningen eller ved din butik?

  • Skal der styr på parkering foran ved hospitalet til pårørende, patienter og personale?

 

Vi skræddersyer din parkeringsløsning til din målgruppe og analyserer dit parkeringsområde for at finde den bedste udnyttelse af dine P-pladser. 

Vi hjælper med udformningen af regelsættet for pladsen efter dine ønsker og sørger for tydelig skiltning på din plads. Vores parkeringsvagter sørger venligt men bestemt for, at reglerne bliver overholdt. Og du vælger selv, om vi også skal stå for vedligehold på pladsen. Du kan også vælge vores e-park løsning for fuld kontrol over administrationen.

Uanset om du har brug for betalingsparkering, P-tilladelser, tidsbegrænsninger, et specifikt regelsæt eller en speciel kombination har vi løsningen til dig. 

Læs mere om vores driftssikkerhed, servicecenter, afgiftsservice og vores uddannede p-vagter nedenunder
og udfyld vores kontaktformular hvis vi skal finde en løsning til din parkeringsplads.

 

 

 

Driftsikkerhed

Du kan være sikker på, at driften af dit parkeringsområde fungerer optimalt både nu og i fremtiden.

Alle parkometre og automater får regelmæssige serviceeftersyn, og vi har selvfølgelig faste serviceaftaler med alle leverandører. Skilte og andet udstyr bliver jævnligt kontrolleret, når P-vagten udfører opsyn med P-pladserne. Vi optimerer hele tiden driften af parkeringsområderog finder bedre løsninger, så du er garanteret driftsikkerhed, indtjening og tilfredse brugere.

Driften af dine P-pladser er også sikret af Q-Parks kvalitetssikringsprogram. Vores faste kvalitetsinspektør besøger alle P-anlæg 8 gange årligt og gennemgår et foruddefineret kontrolskema, som passer til den enkelte plads. 

Opstår der alligevel akutte problemer med fx et parkometer, kan du altid kontakte Q-Park Servicecenter.

Uddannede P-vagter med overenskomst

Opsynet med dine P-pladser bliver udført af Q-Parks professionelle P-vagter. De er certificerede af brancheforeningen DPPB og uddannet på vores eget akademi. De udfører kontrollen med dine P-pladser i uniform og i synligt mærkede biler. 

Alle P-vagter hos Q-Park er fastansatte og har ordnede forhold og overenskomst. Vi bruger ingen form for incitamentsaflønning, og derfor kan du være helt sikker på, at vores vagter kun udskriver de kontrolafgifter, der er nødvendige.

Døgnbemandet Servicecenter

Hvis brugerne af dine parkeringspladser har spørgsmål eller brug for hjælp, er Q-Parks Servicecenter altid klar. Trænede medarbejdere er på telefonerne døgnet rundt alle årets dage. De kender dine parkeringspladser og reglerne på dem. Derfor kan de svare på alle spørgsmål og løse alle problemstillinger her og nu. Servicecentrets kontaktinformationer fremgår selvfølgelig tydeligt af alle skilte og parkometre på din plads.

Har du brug for, at vi sender en P-vagt akut til en af dine pladser for at forhindre misbrug? Ring til Servicecenteret hele døgnet, så sender de en parkeringsvagt med det samme. Ring til Servicecenteret på telefon 70257213 eller send en e-mail på sc@q-park.dk. Vi sidder klar til at hjælpe.

Afgiftsservice

Professionelle sagsbehandlere i vores Afgiftsservice tager i mod henvendelser fra de brugere af dine P-pladser, som har modtaget kontrolafgifter. Parkering på dine P-pladser er forbeholdt dem, der hører ind under dit regelsæt. Det kan være en særlig gruppe som fx kunder eller beboere, eller bare bilister, der husker at sætte P-skiven. Eller noget helt tredje. Uanset hvilket regelsæt der gælder for dine P-pladser, vil der forekomme overtrædelser. Og disse overtrædelser medfører en kontrolafgift.

Kontrolafgifter giver anledning til en del spørgsmål. Måske forstår bilisten helt enkelt ikke, hvorfor vi har udskrevet en afgift. Måske synes bilisten, at afgiften er udskrevet på et urimeligt grundlag. Der er ofte en del følelser involveret. Som regel kan sagsbehandlerne opklare misforståelser og lukke henvendelserne allerede ved første opkald. Kan det ikke lade sig gøre, har kunden mulighed for at indsende en skriftlig indsigelse via vores hjemmeside, som også giver yderligere forklaringer på baggrunden for kontrolafgiften.

Læs mere om hvordan vi behandler kontrolafgifter her.

arrow