FAQ
Abonnementskort
  • Vi sender al vores post som Quickbreve. Er abonnementskortet ikke modtaget inden for 4-6 dage, så kontakt os på salg@q-park.dk, så vi kan sende dig et nyt.
  • Svar: Virker dit abonnementskort ikke, eller er det blevet væk, så send en mail til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer. Har du mulighed for at returnere det gamle kort, vil vi meget gerne modtage det. Du kan aflevere det fysisk eller sende det med post til:

    Q-Park Operations Denmark A/S 
    Gladsaxevej 378, 3. sal 
    2860 Søborg 
    Att.: Salg og Service 

  • Vil du opsige dit abonnement, kan opsigelsen sendes til salg@q-park.dk. Oplys samtidig dit kunde- og kortnummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om det også.
    OBS! Vi gør opmærksom på, at din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsdato. Opsigelsen skal senest ske løbende måned + 30 dage før din faktureringsdato. Se afregningsdatoer herunder: 

    • Månedsvis afregning sker den 30.-31. i måneden
    • Kvartalsvis afregning sker den 31. marts, 30. juni, 30 september og 31. december
    • Halvårligt afregning sker den 15. juni og 15. december. 

    Har du mulighed for at returnere dit kort, vil vi meget gerne modtage det. Du kan aflevere det fysisk hos os eller sende det med posten til: 

    Q-Park Operations Denmark A/S
    Gladsaxevej 378, 3. sal 
    2860 Søborg
    Att.: Salg og Service
     

  • Log på www.q-park.dk og vælg det parkeringsanlæg, du ønsker at bestille abonnement. 

Please wait

Online betalingsmuligheder
American Express
Dankort
Maestro
Mastercard
Visa