MEDDELELSE

Systemfejl kan betyde forsinkede trækninger på betalingskort

En systemfejl har desværre betydet, at en række betalinger for parkering i Q-Parks P-huse Lyngby City, Illum og Magasin du Nord ikke er blevet trukket på kundernes betalingskort på tidspunktet for parkering. 
En systemfejl i tre af Q-Parks parkeringsanlæg har bevirket, at en række kunder ikke er blevet opkrævet prisen for deres parkering på deres betalingskort, da parkeringen fandt sted. Fejlen har påvirket trækninger på betalingskort anvendt i Q-Park Lyngby City fra maj 2020 og fremefter og i Q-Park Illum og Q-Park Magasin du Nord fra juli 2020 og fremefter. 

Fejlen er nu rettet, og kunder, som har parkeret i et eller flere af de tre anlæg i den pågældende periode uden at få trukket betaling for parkeringen, vil opleve, at trækningen nu gennemføres. 

Har du spørgsmål?
Har du parkeret i et af de tre parkeringsanlæg i den pågældende periode, og har du spørgsmål til trækninger på dit betalingskort? Så er vi klar til at hjælpe dig på telefon 7025 7213 døgnet rundt. Du kan også skrive til os på sc@q-park.dk. Så kontakter vi dig så hurtigt som muligt. 
 

Seneste nyheder

  • Husk p-skiven på søndag!
    | Bladene skifter farve, vi har haft den første nattefrost, og på søndag er det officielt slut med sommertid for i år. Det betyder også, at det er sæson for forkert indstillede ure og p-skiver. Især det sidste kan have nogle kedelige konsekvenser.
    Læs mere her
  • European Mobility Week
    | Q-Park bakker op om ‘Udledningsfri mobilitet til alle’
    Læs mere
  • Det muliges kunst i Corona-krisen
    | Robusthed i Corona-krisen. Siden marts 2020 har hele Europa været konfronteret med nye og hurtigt skiftende omstændigheder skabt af en ny Coronavirus og de nedlukninger og restriktioner, som vores regeringer har indført.
    Læs hele artiklen her
arrow