MØD EN Q-PARKER

Mød Mikkel - P-husmedarbejder i Vest

"Jeg kan godt lide at gå og småsludre med kunderne og give dem en positiv oplevelse."

 

Hvordan ser din dag ud?

Jeg har stort set altid aftenvagten, så jeg møder kl. 16.00 i et af vores P-huse, hvor vi altid starter vores vagter. Jeg er normalt den eneste på vagt om aftenen, så jeg dækker i princippet alle P-husene i byen. Når jeg har tjekket, at der er styr på det første P-hus, tager jeg videre til det næste. Jeg når en del af husene flere gange i løbet af en vagt. I andre af husene er det OK med et enkelt besøg. 

En stor del af mit arbejde er helt almindeligt vedligehold. Jeg sørger for, at der er rent og pænt i P-husene. Så tæller jeg biler og frigiver pladser. Nogle af husene er meget travle, og der er rift om pladserne. Så når jeg kan se, at nogle af vores abonnementskunder er færdige med deres pladser for den dag, så frigiver jeg dem, så andre kan bruge dem.

Jeg bruger omkring halvdelen af min vagt på at tale med kunderne. I de travle P-huse er der jo et stort flow af kunder hele tiden, så der er rigtigt mange spørgsmål.

Kunderne har spørgsmål til betaling i automaterne, men især hvis de er kørt ind med deres kreditkort. Så forklarer jeg dem, hvor nemt det er, når de skal ud igen. Eller jeg hjælper dem, hvis de har tabt billetten eller ikke kan få deres kort til at virke.

Jeg sørger for at være synlig og tilgængelig, når kunderne har brug for mig.

 

Hvordan er det at arbejde hos Q-Park?

Jeg kan virkelig godt lide at arbejde hos Q-Park. Jeg er rigtigt glad for at være en del af et fællesskab med fantastiske kollegaer. Det gør hver dag på jobbet til en god dag. Vi supplerer hinanden rigtigt godt i vores team herovre. Jeg er fx god til at huske at få frigivet pladser, mens andre måske nok er lidt bedre til at svinge kosten, end jeg er.

 

Hvad er det bedste ved dit job?

Den daglige kundekontakt. Jeg er glad for at hjælpe kunderne, når de er i tvivl om noget eller har spørgsmål til mig. Jeg kan godt lide at gå og småsludre med kunderne og give dem en positiv oplevelse. Der er nok ikke mange andre P-huse end Q-Parks, som har fuldtidsansatte til at tage sig af kunderne.

 

 Q-Park P-husmedarbejder 

 

Hvor længe har du været ansat hos Q-Park?

Jeg har været hos Q-Park siden august 2016.

 

Hvordan lever du op til vores motto Quality in parking?

Jeg er ekstremt løsningsorienteret, så udfordringer og pressede situationer er ren endorfin for mig. Jeg elsker at hoppe i uniformen. Det gør jeg altid med et smil. Og det smitter forhåbentlig af på vores kunder i P-husene, når jeg møder dem med en positiv og imødekommende indstilling.

Jeg gør også en dyd ud af at forklare folk, at myten om provisionsløn hos parkeringsselskaber ikke er sand. I hvert fald ikke hos Q-Park. Der findes faktisk flinke og etisk korrekte selskaber som Q-Park, der sætter en ære i at levere et højt serviceniveau til sine kunder og samtidig sikre sine medarbejdere ordentlige forhold.  






Please wait

Online betalingsmuligheder
American Express
Dankort
Maestro
Mastercard
Visa