MØD EN Q-PARKER

Mød Sophie - Servicecentermedarbejder og assisterende teamleder

"Jeg kan mærke, at mit potentiale bliver set og udviklet hos Q-Park. Der bliver lagt ansvar på mig, og mine ledere stoler på, at jeg kan klare det."


   

Hvordan ser din arbejdsdag ud?

Jeg plejer at sige, at jeg har den primære, men meget kortvarige, kundekontakt. Akut kundeservice kan man kalde det. Når folk kontakter os, har de jo typisk et problem, som vi skal løse her og nu. De kan fx have brug for rådgivning om betaling for deres parkering, eller de har glemt deres billet og kan ikke komme ind i et af vores P-huse.

Vores kunder kan også kontakte os på mail, så dem besvarer jeg også. Det handler typisk om, at de har problemer med at få en rabat til at virke, eller at de gerne vil vide, hvor de skal parkere, når de besøger en af de byer, hvor vi har P-huse.

Jeg sidder også med administrative opgaver som forsikringssager, når nogen har lavet skader på vores P-huse ved fx at køre ind i en bom. Og en gang imellem har jeg kontakt til folk, som gerne vil filme i vores P-huse, hvis de fx skal skyde en reklamefilm eller lave noget til en tv-serie. Det sker faktisk jævnligt.

Som assisterende teamleder godkender jeg også timer, retter vagtplaner, når det er nødvendigt, og løser andre akutte opgaver.

 

Hvordan er det at arbejde hos Q-Park?
Nogle mennesker har jo fordomme om private parkeringsselskaber, og faktisk havde jeg også selv nogle fordomme om hvordan det ville blive, at skulle arbejde i den private sektor Men jeg blev virkelig positivt overrasket. Der er et fantastisk arbejdsmiljø hos Q-Park!.

Her er slet ikke hierarkisk. Vi ved jo godt, hvem chefen er, men det er virkelig ingen stor ting at gå ind til ham, uanset hvor i organisationen man selv sidder.

Q-Park sætter virkelig også pris på medarbejderne. Der bliver passet godt på os, og når man yder lidt ekstra, så får man også ekstra igen.

Jeg kan mærke, at mit potentiale bliver set og udviklet hos Q-Park. Der bliver lagt ansvar på mig, og mine ledere stoler på, at jeg kan klare det.

 

Hvad er det bedste ved dit job?

Det er et svært spørgsmål, for jeg er generelt rigtigt glad for mit job. Men er jeg kan virkelig godt lide kundekontakten. Når jeg har haft oplæring af nye kollegaer, glæder jeg mig til selv at komme tilbage på telefonen. 

Og så er jeg glad for, at jeg har så gode muligheder for at udvikle mig i mit job. Jeg får lov til at påtage mig nye opgaver, lære nyt og udvikle og uddanne mig inden for faget, hvis jeg ønsker det. 

 

 Q-Park karriere, job

 

Hvor længe har du været ansat hos Q-Park?

Jeg har været her siden oktober 2015.

 

Hvordan lever du op til vores motto Quality in parking?

Jeg tænker over alt, hvad jeg foretager mig. Også de opgaver, som ligger på rygraden. Jeg bruger fx aldrig standardmails. Jeg skriver alle mails specifikt til den kunde, jeg skal hjælpe. For det jo er individer, jeg skriver til. Så selvom jeg har svaret på det samme spørgsmål fire gange på en dag, så formulerer jeg stadig den femte mail helt fra bunden, så det passer helt præcis til den kunde, jeg svarer. 






Please wait

Online betalingsmuligheder
American Express
Dankort
Maestro
Mastercard
Visa