Svar: Virker dit abonnementskort ikke, eller er det blevet væk, så send en mail til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer. Har du mulighed for at returnere det gamle kort, vil vi meget gerne modtage det. Du kan aflevere det fysisk eller sende det med post til:
Q-Park Operations Denmark A/S
Gladsaxevej 378, 3. sal
2860 Søborg
Att.: Salg og Service
Vil du opsige dit abonnement, kan opsigelsen sendes til salg@q-park.dk. Oplys samtidig dit kunde- og kortnummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om det også.
OBS! Vi gør opmærksom på, at din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsdato. Opsigelsen skal senest ske løbende måned + 30 dage før din faktureringsdato. Se afregningsdatoer herunder:
Har du mulighed for at returnere dit kort, vil vi meget gerne modtage det. Du kan aflevere det fysisk hos os eller sende det med posten til:
Q-Park Operations Denmark A/S
Gladsaxevej 378, 3. sal
2860 Søborg
Att.: Salg og Service
Du skal bruge betalingsinformationen, der står nederst på den hvide side af afgiften, som starter med +71<.
Afgiften skal betales via netbank, på samme måde som et girokort.
Du har to muligheder:
1. Du kan sende os en mail eller skrive til os her, for at få en kopi af afgiften.
eller
2. Du kan vente på at få betalingspåmindelsen tilsendt, ca. 14 dage efter afgiften er pålagt.
Har du modtaget en kontrolafgift, som du ikke mener er korrekt pålagt, kan du indsende en klage via vores hjemmeside. For at sikre korrekt sagsbehandling modtager vi kun skriftlige klager.
For at indsende en klage, skal du have dit kontrolafgift-nummer og forseelsesnummer klar. Forseelsesnummeret ses øverst i toppen af afgiften i højre side.
Du finder vores klageformular her.
Ændringer i reservationer
Du kan ikke foretage ændring i reservationen, efter den er bekræftet, men du kan benytte din fortrydelsesret og annullere reservationen via linket på ordrebekræftelsen og herefter foretage en ny reservation på www.q-park.dk. Fortrydelsesfristen er 14 dage, som regnes fra den dag, hvor reservationen blev foretaget.
Sådan gør du:
Du har to muligheder, hvis du vil annullere dit køb og have pengene tilbage.
Hvis du har oprettet en MyQ-Park-konto, kan du annullere din reservation her.
Log på din MyQ-Park-konto og gå ind under Min konto.
Her går du ind under punktet Ordrehistorik, hvor du kan annullere din ordre.
Hvis du ikke har oprettet en MyQ-Park-konto, kan du annullere din reservation via linket i den bekræftelsesmail, som vi sendte til dig, da du købte din parkering.
Find din bekræftelsesmail. I mailen er et link, som du kan klikke på for at annullere din reservation.
Uanset hvordan du annullerer din reservation, sender vi dig en e-mail med bekræftelse på, at vi har annulleret din ordre. E-mailen indeholder også en kreditnota på det beløb, som du skal have tilbagebetalt. Du behøver ikke at foretage dig mere. Vi sætter automatisk pengene ind på den konto, som er tilknyttet det betalingskort, du har brugt til at betale for din parkering.
Pengene går ind på din konto inden for 5 hverdage.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores døgnbemandede servicecenter på 7025 7213 eller på e-mail sc@q-park.dk. Du finder vores fortrydelsespolitik i vores forretningsvilkår og betingelser, når du gennemfører bestillingen.
Hvis du bare besøger vores hjemmeside og klikker rundt på den, registrerer vi ikke personoplysninger om dig. Vi registrerer udelukkende personoplysninger fra besøgende, der udtrykkeligt og frivilligt stille disse oplysninger til rådighed.
Der er tre måder, hvorpå du udtrykkeligt og frivilligt kan stille visse personoplysninger til rådighed for os og give samtykke til registrering af dem:
1.Ved en e-mailanmodning om information
2.Ved bestillinger
3.Ved deltagelse i konkurrencer
Vi bruger links overalt på vores website for at give dig mulighed for nemt at kontakte os via e-mail med spørgsmål, anmodninger om information og materialer, registrering, bestillinger eller konkurrencer eller for at sende os kommentarer og forslag.
Du kan også blive tilbudt muligheden for at få en af vores repræsentanter til at kontakte dig personligt, så du kan få yderligere information om vores produkter eller serviceydelser. Ønsker du at gøre brug af dette tilbud, kan vi bede dig om oplysninger om fx navn og telefonnummer, så vi kan kontakte dig.
Du kan få hjælp på flere måder:
OBS! Husk at have dit pladsnummerklar. Pladsnummeret finder du på regelskiltet øverst i toppen.
Vi er altid interesserede i at gøre tingene bedre, og hvis du oplever en parkeringsplads, hvor skiltningen er mangelfuld, vil vi rigtigt gerne vide det. Kontakt os her. Angiv gerne pladsnummeret på pladsen eller navnet på P-huset og skriv derudover, hvad du finder mangelfuldt, så vi kan undersøge sagen.
Pladsnummeret finder du på regelskiltet øverst i toppen.