Nyhed

Så mange træer plantede vores kunder i sommerferien

Med spørgsmålet: "Hvor mange træer vil du plante i sommerferien?" bød vi tidligere på året nye og gamle kunder velkommen tilbage med løftet om at plante et træ for hver parkering i vores P-huse i hele skolernes sommerferie.

I sommerferien plantede vi træer sammen med alle vores QuickCard-kunder, hver gang de parkerede i et af vores P-huse i de større byer. 

Kampagnen løb fra den 26. juni til og med den 8. august, og i den periode blev det til i alt 2.800 træer. 

Træerne blev plantet i samarbejde med Global Climate Institute og Growing Trees Network Global. 

Seneste nyheder

  • Q-Park er igen en del af CopenPay
    | Bliv en del af CopenPay og parkér i Q-Parks Mobility Hubs
    Læs mere
  • Forsøg på svindel!
    | Vi oplever desværre i øjeblikket forsøg på svindel med falske SMS´er. Læs mere nedenfor.
    Læs mere
  • Q-Park deltager i Copenpay igen i 2026
    | Igen i år er Q-Park en del af CopenPay med tilbud i vores mobility hubs i København
    Læs mere
arrow