Q-Parks kunder kan ringe ind 24 timer i døgnet alle årets dage både fra vores opsynspladser og via samtaleknapper på bomanlæg og betalingsautomater i Q-Parks P-huse. I Q-Parks Servicecenter sidder du og dine kollegaer døgnet rundt klar til at håndtere opkald fra kunder med akut opståede problemer, som skal løses her og nu. I deler døgnets timer mellem jer. Nogle af jer er her i almindelig kontortid, nogle møder lidt tidligere eller senere, og andre kommer først om aftenen.
På de store skærme på væggen foran dig kan du følge med i, hvad der sker i Q-Parks parkeringshuse. Du kan se betalingsanlæggene, ind- og udkørslerne og indgangene i alle vores P-huse. Så når folk trykker på knappen og opkaldet kommer ind, kan du se kunden, du skal hjælpe, så du kan guide dem helt præcist.
Du kan også få opringninger fra kunder på Q-Parks opsynspladser. Dem kan du ikke se, men du kender både vores P-huse og vores P-pladser, så du kan hjælpe kunderne, uanset hvor de er, og hvad deres problem er.
Kunderne skriver også til os. Du besvarer kundernes spørgsmål på mail og hjælper dem fx med at få et rabatkort til at virke eller at finde det rigtige sted at parkere, når de skal på tur.
Du arbejder selvstændigt, og du skal tænke hurtigt, for der er sjældent tid til at vende tilbage til kunderne. De skal have hjælp her og nu, og du skal finde løsningen. Din kontakt med kunderne er kortvarig. De ringer, og så svarer du på deres spørgsmål eller løser deres problem. Når din arbejdsdag er slut, tager din kollega over og svarer på nye opkald fra nye kunder.