
| Efter sommerens slutspurt har efteråret endeligt taget over, og allerede på søndag sætter vi urene tilbage igen. Det er starten på sæsonen for p-skiver og ure, der ikke helt stemmer.
Læs mere
At gøre fundamentale processer digitale for at gøre driften af parkeringsanlæg mere effektiv kan umiddelbart virke simpelt. Men at åbne og lukke en bom i et parkeringsanlæg er meget mere kompliceret, end man skulle tro.
Tricket er at digitalisere operationelle processer og integrere dem med de administrative processer for at reducere omkostningerne, mens man samtidig digitaliserer produkter og services for at give kunderne en bedre oplevelse.
For parkering betyder det:
Fremtidig vækst
Vi har en strategisk køreplan for fremtidig vækst drevet af en digitalisering af vores produkter og servicer. Vores digitale projekter har en klar retning og er nøje planlagt, bemandet og udført.
Vi samarbejder med de relevante interessenter, uanset om de er offentlige eller private anlægsejere, forretningspartnere eller salgskanaler, interne eller eksterne ansatte.
Vi er fast besluttede på at fastholde samarbejdet med alle relevante interessenter, fordi vi: