Digital forandring? Det kræver evner og drift af en vis størrelse.
At gøre fundamentale processer digitale for at gøre driften af parkeringsanlæg mere effektiv kan umiddelbart virke simpelt. Men at åbne og lukke en bom i et parkeringsanlæg er meget mere kompliceret, end man skulle tro.
Tricket er at digitalisere operationelle processer og integrere dem med de administrative processer for at reducere omkostningerne, mens man samtidig digitaliserer produkter og services for at give kunderne en bedre oplevelse.
For parkering betyder det:
- Kontantløse betalingsmuligheder er normen i anlæggene
- Online betalinger er sikre og nemme at gennemføre
- Eksisterende kunder bliver genkendt ved indgange og indkørsler
- Privatliv og data er beskyttet
- Selvbetjeningsportaler møder både kundernes, salgskanalernes og ejernes behov på en effektiv måde
- Administrative rapporter og målepunkter giver et solidt indblik i forrentningen
- Informationer om placering, belægning, priser, nærliggende interessepunkter og lignende er præcise og let tilgængelige.
Det er ikke let
Vores størrelse har gjort det muligt for os at digitalisere de basale processer i driften på en effektiv måde. Det har været et komplekst projekt at skabe en fleksibel og fremtidssikret platform, som nemt kan tilpasses det dynamiske, digitale miljø og de hurtigt skiftende krav. I dag har vi evnerne til at håndtere effekten af kundernes ændrede behov og de konstante teknologiske fremskridt i vores kerneprocesser.
Fremtidig vækst
Vi har en strategisk køreplan for fremtidig vækst drevet af en digitalisering af vores produkter og servicer. Vores digitale projekter har en klar retning og er nøje planlagt, bemandet og udført.
Vi samarbejder med de relevante interessenter, uanset om de er offentlige eller private anlægsejere, forretningspartnere eller salgskanaler, interne eller eksterne ansatte.
Vi er fast besluttede på at fastholde samarbejdet med alle relevante interessenter, fordi vi:
- Har brug for deres opbakning for at skabe den rigtige værdi
- Har brug for at afbøde interessekonflikter for at levere til tiden
- Vil sikre os, at vi har evnerne til at udnytte teknologien korrekt