Et 7x24 Reserveret abonnement passer til dig, hvis du har brug for at parkere i det samme område på forskellige dage og tidspunkter og gerne vil have din egen, faste P-plads.
Med dit 7x24 RESERVERET abonnement har du adgang til P-huset 24 timer i døgnet alle ugens dage. Og du er sikker på at få den samme plads hver gang.
I parkeringshuse med bomme skal du tilføje din nummerplade i Q-Park App, hvorefter bommen åbner automatisk ved ind- og udkørsel.
I parkeringshuse uden bomme skal du tilføje din nummerplade i e-park appen, så vores P-vagt kan se, at din parkering er dækket af et abonnement.
I enkelte parkeringshuse skal du scanne et fysisk abonnementskort for adgang via bomme. For adgang via døre skal du scanne en QR-kode i appen eller abonnementskortet.
Du kan bestille op til fem abonnementer herinde. Har du brug for et større antal abonnementer, så er vi klar til at hjælpe.
Kontakt Kundeservice på tlf. 7025 7212 eller e-mail salg@q-park.dk
For at få dit abonnement skal du blot vælge dit P-anlæg i boksen ovenfor og bestille.
Du kan læse om vores abonnementsbetingelser her
Opsigelse eller ændring af dit abonnement kan kun ske ved udgangen af en faktureringsperiode. Dit opsigelsesvarsel afhænger altså af, om du vælger månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller årlig fakturering.
Efter 5 måneder er opsigelsesperioden for private kunder løbende måned plus en måned.
Vi sender al post som Quickbreve. Har du stadig ikke modtaget dit abonnementskort efter 10 hverdage fra modtagelse af bekræftelse, skal du kontakte os på salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer og den ønskede leveringsadresse.
Virker dit abonnementskort ikke, kan du kontakte vores døgnbemandede Servicecenter fra serviceknappen ved ind- og udkørsel, så de kan undersøge fejlen. Hvis det ikke er muligt at få abonnementskortet til at virke, skal du kontakte os hurtigst muligt på salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kort- og kundenummer.
Har du mistet dit abonnementskort, skal du skrive til os på mail salg@q-park.dk hurtigst muligt. Husk at oplyse dit kundenummer. Vi bemærker, at et erstatningsskort koster 250 kr.
Det er muligt at benytte Q-Park appen til dit parkeringsabonnement i udvalgte P-huse. Kontakt Salgssupport på mail salg@q-park.dk og oplys dit kundenummer, så vi kan oplyse, hvad der er muligt.
Hvis du bruger Q-Park appen til din parkeringstilladelse, kan du ændre din nummerplade under Abonnement i Q-Park appen. Hvis du har et fysisk abonnementskort, kan du ændre nummerplade i din My Q-Park-konto på vores hjemmeside www.q-park.dk/login.
I udvalgte P-huse skal du scanne dit abonnementskort ved ind- og udkørsel i tilfælde af, at nummerpladelæsningen ikke fungerer. Det kan skyldes fejllæsning af nummerpladen pga. snavs, bøjet nummerplade m.m. Du skal også bruge dit abonnementskort til adgang i dørene ind til parkeringsanlægget.
Vi tildeler ét abonnementskort pr. parkeringsabonnement. Hvis du ønsker et ekstra kort, fordi I er flere brugere af bilen, kan I tilkøbe dørkort til parkeringsanlægget mod betaling af et engangsgebyr. I dette tilfælde kan abonnementskortet blive i bilen, og brugerne kan have et dørkort hver. Du kan sende din bestilling til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer og antal dørkort.
Er parkeringsaftalen oprettet i dit navn og med din mailadresse, skal du blot logge ind i Q-Park appen med din My Q-Park konto.
Du finder dit abonnement under Produkter → Abonnement.
Er parkeringsaftalen oprettet i dit firmanavn, skal du kontakte din parkeringsadministrator i virksomheden.
Du kan tilføje din nummerplade i Q-Park App på følgende måde: Bilens nummerplade er nu aktiv under parkeringsabonnementet. Det bemærkes, at nummerpladen skal være registreret inden indkørsel i P-anlægget, før parkeringen bliver dækket af abonnementet.
Du kan ændre din nummerplade i Q-Park App på følgende måde: Den nye nummerplade er nu aktiv under parkeringsabonnementet. Det bemærkes, at nummerpladen skal være registreret inden indkørsel i P-anlægget, før parkeringen bliver dækket af abonnementet.
På hjemmesiden www.access.e-park.dk: Log ind med din e-Park-bruger og gør følgende:
Din nye nummerplade er nu aktiv i e-Park.
I e-Park appen: Log ind med din e-Park-bruger og gør følgende:
Din nye nummerplade er nu aktiv i e-Park.
Opsigelse skal ske ved at sende mail til salg@q-park.dk eller via din My Q-Park konto. Husk at oplyse dit kundenummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om dette.
Din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsperiode. Opsigelsen skal senest ske en måned før din faktureringsperiode for at opsige inden den kommende faktureringsperiode. Se opsigelsesperiode herunder:
Hvis du ikke kan nå at betale din faktura inden for forfaldsdatoen, som typisk er 10 dage fra faktureringsdatoen, skal du skrive til os på salg@q-park.dk og angive en mulig betalingsdato, så vi kan finde en løsning på at imødekomme dit ønske bedst muligt. Husk at oplyse kunde- og fakturanummer.
Find alle vores abonnementer på denne side, eller vælg dit parkeringsanlæg her.
Du kan nemt bestille dit abonnement her:
Skal du bruge mere end 5 abonnementer?
Intet problem. Udfyld denne formular. Vores salgsafdeling er klar til at hjælpe med at finde den helt rigtige løsning.