7x24 Reserveret

Et 7x24 Reserveret abonnement passer til dig, hvis du har brug for at parkere i det samme område på forskellige dage og tidspunkter og gerne vil have din egen, faste P-plads.

Med dit 7x24 RESERVERET abonnement har du adgang til P-huset 24 timer i døgnet alle ugens dage. Og du er sikker på at få den samme plads hver gang.

Det får du med 7x24 Reserveret
  • Du får fri adgang til P-huset 7 dage om ugen
  • Du er sikret din egen plads
  • Du betaler mindre for din parkering
  • Du vælger selv imellem månedsvis, kvartalsvis, halv- eller helårlig fakturering
Sådan fungerer det

I parkeringshuse med bomme skal du tilføje din nummerplade i Q-Park App, hvorefter bommen åbner automatisk ved ind- og udkørsel.

I parkeringshuse uden bomme skal du tilføje din nummerplade i  e-park appen, så vores P-vagt kan se, at din parkering er dækket af et abonnement.

I enkelte parkeringshuse skal du scanne et fysisk abonnementskort for adgang via bomme.  For adgang via døre skal du scanne en QR-kode i appen eller abonnementskortet.

Har du brug for mange abonnementer?

Du kan bestille op til fem abonnementer herinde. Har du brug for et større antal abonnementer, så er vi klar til at hjælpe.

Kontakt os her

Vil du vide mere om dette abonnement?

Kontakt Kundeservice på tlf. 7025 7212 eller e-mail salg@q-park.dk

For at få dit abonnement skal du blot vælge dit P-anlæg i boksen ovenfor og bestille. 

 

Generelle abonnementsbetingelser og opsigelse

Du kan læse om vores abonnementsbetingelser her

Opsigelse eller ændring af dit abonnement kan kun ske ved udgangen af en faktureringsperiode. Dit opsigelsesvarsel afhænger altså af, om du vælger månedlig, kvartalsvis, halvårlig eller årlig fakturering.

Efter 5 måneder er opsigelsesperioden for private kunder løbende måned plus en måned. 

Læs de fulde betingelser og se eksempler her 

 

  • Vi sender al vores post som Quickbreve. Er abonnementskortet ikke modtaget inden for 10 dage, så kontakt os på salg@q-park.dk, så vi kan sende dig et nyt.
  • Virker dit abonnementskort ikke, eller er det blevet væk, så send en mail til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer.

  • Vil du opsige dit abonnement, skal en skriftlig opsigelse sendes til salg@q-park.dk. Oplys dit kunde- eller kortnummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om dette.

    OBS! Vi gør opmærksom på, at din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsperiode. Opsigelsen skal senest ske løbende måned + 30 dage før din faktureringsperiode. Se opsigelsesperiode herunder: 

    • Månedsvis afregning: Løbende måned plus en måned.
    • Kvartalsvis afregning: Opsigelsesdato den 31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.
    • Halvårlig afregning. Opsigelsesdato den 30. juni og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før. 
    • Årlig afregning: Opsigelsesdato den 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.

     

  • Find alle vores abonnementer på denne side eller vælg dit parkeringsanlæg her.

Har du spørgsmål?
Du kan kontakte os mandag - fredag på telefon 7025 7212.
Eller find os her:
arrow