Hvordan bruger jeg mit Quick Card?

Scan kortet i P-anlæggets ind- og udkørsel. Så åbner bommen automatisk for dig. Dit QuickCard registrerer automatisk, hvornår du kører ind og ud af P-anlægget. Du skal hverken tænke på billetter eller betaling. Vi samler alle dine parkeringer på én månedlig faktura.

BEMÆRK: Fra den 1. januar 2024 vil alle private QuickCard-kunder bliver pålagt et månedligt faktureringsgebyr på DKK 50,00.

Du kan i stedet downloade Q-Park App og betale nemt, hurtigt og gebyrfrit.

 

Læs mere om Q-Park App her

Bestil dit QuickCard her

QuickCards til erhverv

Brug knappen ovenfor og gennemfør din bestilling. Send en mail til os på salg@q-park.dk med dit ordrenummer og det antal QuickCards, du gerne vil have i alt. Du kan bare videresende den bekræftelsesmail, du får, når du har udfyldt bestillingen. Så opretter vi dine kort til dig.

Hvor kan jeg bruge QuickCard

Du kan bruge QuickCard i de fleste af vores indendørs P-huse med bom.

Bemærk:

En del af Q-Parks P-huse har nummerpladegenkendelse. Hvis du bruger EasyPark eller Q-Park App er det derfor vigtigt, at du slår funktionen "Automatisk Kameraparkering" fra i EasyPark appen, INDEN du ankommer til P-anlægget. I Q-Park App kan du slå funktionen fra på det individuelle anlæg.

Hvis du har kameraparkering aktiveret, vil din parkering med EasyPark eller Q-Park App starte automatisk, og bommen vil gå op, inden du har nået at tage en billet. Du kan i så fald ikke betale med dit QuickCard.

P-anlæg med nummerpladegenkendelse er markeret med en * i oversigten nedenfor. Det gælder bl.a. ALLE P-anlæg i København.

QuickCard P-huse


Vil du vide mere om dette abonnement?

Kontakt Kundeservice på tlf. 7025 7212 eller e-mail salg@q-park.dk

For at få dit abonnement skal du blot vælge dit P-anlæg i boksen ovenfor og bestille. 

 

QuickCard betingelser

Du kan læse om vores abonnementsbetingelser her

Du kan opsige dit QuickCard fra dag til dag. 

Læs de fulde betingelser og se eksempler her 

  • Vi sender al vores post som Quickbreve. Er abonnementskortet ikke modtaget inden for 10 dage, så kontakt os på salg@q-park.dk, så vi kan sende dig et nyt.
  • Virker dit abonnementskort ikke, eller er det blevet væk, så send en mail til salg@q-park.dk. Husk at oplyse dit kundenummer.

  • Vil du opsige dit abonnement, skal en skriftlig opsigelse sendes til salg@q-park.dk. Oplys dit kunde- eller kortnummer og den ønskede opsigelsesdato, så sender vi en bekræftelse retur. Er årsagen til opsigelsen, at der har været problemer/utilfredshed med dit abonnement, vil vi meget gerne høre om dette.

    OBS! Vi gør opmærksom på, at din opsigelsesdato afhænger af din faktureringsperiode. Opsigelsen skal senest ske løbende måned + 30 dage før din faktureringsperiode. Se opsigelsesperiode herunder: 

    • Månedsvis afregning: Løbende måned plus en måned.
    • Kvartalsvis afregning: Opsigelsesdato den 31. marts, 30. juni, 30. september og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.
    • Halvårlig afregning. Opsigelsesdato den 30. juni og 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før. 
    • Årlig afregning: Opsigelsesdato den 31. december, såfremt opsigelsen modtages senest én måned før.

     

  • Find alle vores abonnementer på denne side eller vælg dit parkeringsanlæg her.

Har du spørgsmål?
Du kan kontakte os mandag - fredag på telefon 7025 7212.
Eller find os her:
arrow